Виховання з радістю - щаслива дитина!

Щастя - всередині тебе!!!

ЖИТТЯ - воно передбачуване, якщо його сплануєш!

вівторок, 22 січня 2019 р.

КОЛЕСО ЖИТТЯ

Я - мої цінності - моє життя!


Початок нового року – найкращий час для з’ясування цілей на рік прийдешній. Це час, коли варто зупинитися, потішитися досягненнями попереднього року, подякувати й відпустити рік минулий та подумати про те, що б ми хотіли зробити наступного року.
В рамках превентивної програми "Я - мої цінності - моє життя" соціальний педагог провела заняття 21 січня на якому запропонувала п'ятикласникам спробувати простий психологічний метод «Колесо життя» (або «Колесо життєвого балансу»). 
Суть полягає в тому, щоб визначити, наскільки гармонійне життя учнів, наскільки їм удається тримати баланс у всіх сферах.
«Колесо життя» незважаючи на свою простоту, ефективно допомагає визначити уразливі місця у житті, намітити пріоритети, цілі й життєві плани.
Діти намалювали коло й розділіли його на 8 частин (8 сфер життя):
·  Здоров’я і спорт.
·  Особисті стосунки / сім’я / батьки.
·  Самоосвіта / особистісний ріст.
·  Навчання / самореалізація.
·  Друзі / оточення.
·  Відпочинок, враження.
·  Хобі / творчість.
·  Духовність.
Біля кожної сфери, учні поставили оцінку від 1 до 10, позначивши в такий спосіб, наскільки вони задоволені кожною сферою життя.
З’єднавши всі позначки плавною лінією, кожен отримав фігуру, яка зовсім не була схожа на колесо. 

Віз із такими колесами навряд зможе рухатися по життю. Важливо взяти до уваги два основні показники, а саме: наскільки отримана фігура схожа все-таки на колесо і який діаметр цього колеса.
На останок діти продовжили незакінчене речення «Дивлячись на колесо мого життя, я думаю, що мені варто…» 
Що додати, що подарувати, щоб життя стало більш насиченим і успішним? У якому напрямку, з якої осі зробити найперші кроки? На чому сконцентруватися після цього, щоб підтримати особистісний розвиток?

Окремо варто відзначити, що в житті існує закон компенсації: збагачуючись в одній галузі, в іншій значних успіхів досягти не вдається. Тому слід працювати над усіма сферами збалансовано, щоб колесо вирівнювалося і життя було гармонійним.




Немає коментарів:

Дописати коментар