Виховання з радістю - щаслива дитина!

Щастя - всередині тебе!!!

ЖИТТЯ - воно передбачуване, якщо його сплануєш!

Візитна картка


Корецька Світлана Дмитрівна 

соціальний педагог


Освіта:
2007 рік - Київський Університет розвитку людини "Україна". Спеціальність: молодший спеціаліст - юрист
2016 рік - Запорізький Національний Університет. Спеціальність: соціальний педагог
2018 рік - Запорізький національний університет, магістр. 
Спеціальність: соціальний робота/соціальний педагог

2021 рік - Запорізький націаональний університет, факультет Менеджмент, 2 курс магістратура





Педагогічний стаж:  10 років

Електронна скринька: svetlana.unilife@gmail.com



Проблема
над якою працює соціальний педагог 

Синельниківського ліцею №4 

в 2021-2022 навчальному році:



«Формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок через впровадження соціально-педагогічних технологій в умовах громадянського суспільства».







Мета діяльності соціального педагога: 

Створення комфортних умов для вільного розвитку творчої особистості та забезпечення ефективної освітньої діяльності кожного учасника освітнього процесу в умовах компетентнісного підходу Нової української школи, надання комплексної соціально-педагогічної допомоги у саморозвитку та самореалізації в процесі соціалізації.

Завдання соціального педагога:

-  захист прав і свобод дитини, створення умов комфортного освітнього середовища;

- сприяння формуванню в учнів таких якостей як саморозвиток, самореалізація, самоповага, самооцінка,

-   соціальна адаптованість, життєва компетентність;

-   супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, консультативної і просвітницької роботи з батьками;

-   посилення роботи зі здійснення профілактичних заходів у закладах освіти щодо зниження рівня вживання алкоголю та психоактивних, наркотичних речовин підлітками;

- посилення профілактичної роботи з подолання правопорушень, злочинності серед неповнолітніх;

-  забезпечення захисту прав і свобод дітей, створення безпечного середовища (запобігання насильству в закладі освіти та домашньому насильству);

-  проведення просвітницько-профілактичних заходів щодо підвищення рівня знань учасників освітнього процесу з питань сексуальності людини, статевого виховання, ВІЛ/СНІДУ тощо;

- проведення просвітницько-профілактичних заходів з учасниками освітнього процесу щодо медіаграмотності, медіазахисту та цифрової гігієни ;

-   надання своєчасної соціально-психологічної допомоги дітям, учителям, батькам;

-  сприяння формуванню професійної компетентності вчителів;

-  сприяння підвищенню психологічної культури, соціальної компетентності школярів та особистої зрілості;

-   психологічний супровід успішної адаптації учнів 1-х, 5-х, 10-х  класів та організації навчально-виховного процесу;

-  психологічна допомога вчителям, батькам, учням у виявленні та ліквідації конфліктних ситуацій між усіма учасниками  освітнього   процесу.


Діяльність соціального педагога:

- психологічна підготовка до навчання;
- адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі
- організація роботи з “важкими” дітьми;
- професійне самовизначення старшокласників;
- організація роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями; 
- попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально виховному закладі;
- організація роботи з дітьми пільгового контингенту;
- методична робота. 

Види роботи соціального педагога:

- Діагностика;
- Профілактика, у т.ч. розвиток соціальних навичок;
- Навчальна діяльність;
- Консультування;
- Зв'язки з громадськістю;
- Просвіта;
- Організаційно-методична, соціально-захисна функції.

В школі за участю соціального педагога організована робота з соціального захисту дітей пільгових категорій, до яких належать:

- діти-сироти;
- діти, позбавлені батьківського піклування;
- діти-напівсироти;
- діти з обмеженними можливостями;
- діти з багатодітних родин;
      - діти з малозабезпечених родин;
- діти батьків, учасників бойових дій.


Немає коментарів:

Дописати коментар