Виховання з радістю - щаслива дитина!

Щастя - всередині тебе!!!

ЖИТТЯ - воно передбачуване, якщо його сплануєш!

Посадові обов'язки, план роботи




Посадові обов'язки соціального педагога
Вивчає та оцінює особливості діяльності й розвитку учнів (вихованців), мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу загалом, неформальних молодіжних об'єднань;
Досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків.

Прогнозує:
 посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи групи;
 результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості.

Надає необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу:
- дитячим, молодіжним об'єднанням;
- дітям, підліткам, які потребують піклування чи знаходяться у складних життєвих обставинах;
- учням;
- батькам;
- учителям;
Забезпечує дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, міліції, суді тощо).

Переконує учнів у доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя
Сприяє запобіганню негативним явищам в учнівському середовищі;
Здійснює соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищених категорій дітей;
      Сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді; 
         Веде відповідну документацію та статистичну звітність за результатами роботи в навчальному закладі; 
        Бере участь у роботі педагогічної ради школи, нарадах, які проводяться адміністрацією школи. 
       Погоджує свою діяльність із заступником директора з навчально-виховної роботи, відділом освіти.




ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН

роботи соціального педагога

Синельниківської ЗОШ I-III ступенів № 4

на 2018-2019 навчальний рік


ВСТУП
Психологічна служба Синельниківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 складається з соціального педагога (0,5 ставки) та практичного психолога (0,5 ставки).
Нормативні документи, на яких ґрунтується діяльність соціального педагога школи:
1.        Конституція України.
2.        Конвенція ООН про права дитини.
3.        Закон України про освіту.
4.        Закон України "Про охорону дитинства".
5.        Указ президента України "Про першочергові заходи щодо захисту прав дітей".
6.        Етичний кодекс спеціаліста з соціальної роботи.
7.        Лист МОНУ від 05.09.2018 № 1/9-529 "Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України"
8.        Лист МОНУ від 7.08.2018 № 1/9-487 "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2018-2019 н.р.".
9.        Наказ МОНУ від 31.05. 2018 р. № 555 "Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі"
10.    Наказ МОНУ від 22.05.2018 р. № 509 "Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України"
11.    Наказ МОНУ від 08.08.2017 № 1127 Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року.
12.    Роз’яснення основних положень листа МОН від 17.09.2015 № 1/9-442 «Про оптимізацію діяльності працівників психологічної служби»
13.    Лист МОНУ від 28.05.2015 р. № 1/9-264 "Про програму виховних заходів з питань попередження торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція».

І. Аналітична частина

На початку 2017-2018 навчального року було створено банк даних дітей пільгових категорій, створено папку соціального захисту учнів, оформлено соціальні паспорти класів та загально шкільний соціальний паспорт. Опрацьовано нормативно-правову базу на 2017-2018 н.р.
Складено план роботи соціального педагога та практичного психолога на рік та помісячно.
Проводилась діагностика психічної готовності учнів до школи, діагностика емоційного стану дітей, що допомогло вивчити рівень соціально-психологічної адаптації учнів 1,5 класів до шкільного навчання. За результатами соціально-психологічних досліджень, психодіагностики виявляли учнів, що потребують особливої уваги. З ними проводилися індивідуальні консультації, які будувалися на виявленні первинної проблеми, обговоренні результатів тестування, надання рекомендацій учням та батькам, порад, виробленні подальшої системи дій з виниклої ситуації. 
Класним керівникам, заступникам директора, батькам надавалися результати діагностування учнів із соціально-психологічних питань. Також індивідуальна діагностика проводилася за запитом самих учнів, вчителів.
З учнем з сім’ї СЖО проведені консультації, корекційна робота, надавалась матеріальна допомога, дитина залучена до волонтерського загону Центру дитячої творчості. З матір’ю учня, у більшості випадків, спілкування велося у телефонному режимі.
Проводилась робота з дітьми, у яких батьки були учасниками бойових дій в зоні АТО, а саме: спостереження за учнями, бесіда з метою виявлення комфортності перебування в класі, підтримка дітей. Учні охоплені увагою, позитивно спілкується з однокласниками.
Робота з дітьми-інвалідами будувалась з метою, щоб дитина не відчувала обмеження у своїх можливостях. З дітьми-інвалідами, батьками проводились консультації з питань охорони дитинства та налагоджено взаємозв’язок сім’ї та школи.
В грудні та січні вивчали розумові особливості молодших школярів, мотивацію до навчання, рівні тривожності та соціометрію. Також у грудні проводилось соціометричне обстеження міжособистісних взаємин дітей у колективі ровесників для з`ясування і усунення причин їх порушень. В цей же період діагностувались ціннісні орієнтації  старшокласників та тривожність.
В лютому було вивчено рівень креативності та творчий потенціал особистості в середніх та старших класах. Проводилось дослідження з метою виявлення дітей які страждають від насильства та з суїцидальними нахилами.
Протягом року проводилась консультаційна робота: наддавались консультації як групові так і індивідуальні:
-  учням: «Самовиховання», «Я – учень школи», «Моя поведінка під час уроків і на перервах», «Моє ставлення до навчання», «Самомотивація», «Я сам відповідаю за своє здоров’я», «Відношення з однокласниками», «Безконфліктне навчання», «Як справлятися з емоціями», «Я вже дорослий», «Ціннісне ставлення до життя», «Допоможи другу вести здоровий спосіб життя», «Як навчитись вчитися», «Я навчаюсь в середній школі», «Виконання правил навчання і поведінки, записаних в Статуті школи», «Як мені знайти місце в класі?», «Мене не сприймають у колективі», «Як заслужити любов та прихильність батьків», «Як покращити мої шкільні досягнення», «Як позбутись шкідливих звичок», « Як мені стати більш активним», «Як обрати майбутню професію»;
-  батькам (опікунам): «Як допомогти адаптуватися дитині до школи», «Покарання та заохочення», «Виховні правила для гіперактивної дитини», «Як донести любов опікуна до дитини», «Підготовка учня до уроку», «Агресія в учнівському колективі», «Як пережити період хвороби підопічної», «Як себе поводити під час істерик дитини?», «Як допомогти дитині в новому колективі», «Як поводити себе з дитиною під  час конфлікту»;
-  педагогам: «Профілактика девіантної поведінки у першокласників», «Форми спілкування з учнями під час підготовки до міських, обласних заходів», «Як привернути увагу дітей на уроці», «Робота з обдарованими дітьми», «Профорієнтація випускників», «Профілактика суїциду у шкільному середовищі», «Як реагувати на учня групи ризику», «Як покращити увагу учня групи ризику на уроці», « Як реагувати на істерику дитини на уроці».
Також протягом року проводилась корекційно-розвивальна та відновлювальна робота, було сформовано групи для проведення кореційно-відновлювальної робот з учнями на основі психодіагностики. Надавались індивідуальні та групові колекційні заняття з учнями «групи ризику», проводилась корекція девіантної поведінки.
Протягом року проводилась просвітницько-профілактична робота, а саме практичні заняття з елементами тренінгу «Свідоме навчання» - 8, 10 класи, «Дружба в нашому класі» - 6 клас, «Подорож в країну ввічливості» - 2 клас, «Культура особистості» - 7 клас, «Самовиховання – створення себе» - 5 клас, «Я готуюсь стати п’ятикласником» - 4 клас, «Я – моє здоров’я, я – моє життя» - 3 клас.
Учні були залучені у таких превентивних заняттях: «Культура учня», «Я особистість» - 5, 6, 7 класи, «Молодь – рух – здоров’я» - 8 клас, «Здорові звички дитини» - 9, 10, 11 класи.
За звітний період проведені «Рейд-урок» «Соціалізація гіперактивної дитини» та рейди профілактика тютюнопаління під час навчання в школі та у вільний час.
В квітні було проведено Тиждень Психології. В рамках психологічного тижня (23-27.04) проведено психолого-педагогічний семінар «Творчий потенціал вчителя». Згідно плану тижня батьки взяли участь в акціях «Ромашка дружби» та «веселка настрою», оформлено стіну-побажань, у молодшій  школі (1-4 класи) було проведено «Казкотерапію», приймала участь в акції «Подарунок планеті», проведена Skype-зустріч з Дніпропетровським залізничним ліцеєм – 9-11класи, один день був присвячений боулінгу в школі, проводились семінари з елементами тренінгу у середніх та старших  класах.
Протягом року проводились доповіді на педагогічних радах школи за темами «Алаптація дітей до школи», «Спілкування з дітьми групи ризику», «Профіль навчання», «Соціально-педагогічний супровід учнів пільгової категорії» та на батьківських зборах з таких тем «Адаптація дитини», «Обізнаність інтересів своєї дитини», «Проблеми виховання підлітка 21 століття», «Я батько випускника школи», «Свідоме виховання – успішне батьківство».

ІІ. Цілепокладаюча частина

Тема над якою працює соціальний педагог Синельниківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 в 2018-2019 навчальному році:
«Формування життєвих компетенцій соціальноадаптованої особистості школяра через впровадження соціально-педагогічних технологій в умовах громадянського суспільства».

Завдання та пріоритетні напрямки роботи соціального педагога школи:

1.           Продовжувати роботу з дітьми з метою формування ціннісних компетентностей особистості.
2.           Активізувати роботу батьківського форуму «Успішне батьківство» для рекомендацій та вивчення особливостей виховання дитини 21 століття.
3.           Для вдосконалення професійних навичок та професійного зростання проводити обмін досвідом серед працівників соціально-психологічних служб та громадських організацій міста.

ІІІ. Змістова частина


№ з/п
Напрями діяльності  з учасниками освітнього процесу  закладу освіти
Термін проведення
Де  і з ким проводиться
1.
Діагностичні



1.1. Складання соціального паспорту школи на підставі соціальних паспортів класів
Вересень

Школа/ 1-11 класи
1.2. Спостереження за поведінкою учнів на уроках та в позаурочний час
Постійно
Школа/ 1-11 класи
1.3. Вивчення особливостей соціально-адаптаційного періоду дітей 1-го класу в НУШ, анкетування батьків першокласників
Листопад, березень
Школа/ 1 клас, батьки
1.4. Вивчення особливостей соціально-адаптаційного періоду учнів 5,10-х класів
Листопад, березень
Школа/ 5,10 класи
1.5. Діагностика раннього виявлення учнів, які страждають від насилля та пригнічення (булінгу)
Листопад
Школа/ 1-11 класи
1.6. Визначення соціально-побутових умов життя дітей-сиріт, сімей, що опинилися в складних життєвих умовах  та дітей «групи ризику»
Протягом року
Виїзна робота/місця проживання учнів/
1-11 класи
1.7. Вивчення запитів учнів 9 кл. та їх батьків із питань організації профільного навчання у 2019-2020 н.р.
Лютий
Школа/ 1-11 класи
2.
Профілактичні



2.1. індивідуальна робота з учнями, охоплених соціальним супроводом
Протягом року
Школа/ діти окремих категорій
2.2. Профілактика відхилень поведінки учнів, схильних до правопорушень,  індивідуальна робота з ними
Протягом року
Школа/ діти окремих категорій
2.3. Індивідуальна робота з учнями, що здійсню-ють пропуски занять без поважних причин
Протягом року
Школа/ 1-11 класи
2.4. Профілактичні рейди на території школи «Ми проти шкільного булінгу!»
Протягом року
Школа/ 1-11 класи
2.5. Індивідуальна робота з учнями, які страждають від насилля та пригнічення (булінгу) та з учнями, які виявлені булерами
Протягом року
Школа/ 1-11 класи
2.6. Соціально-педагогічна допомога учням з ООП, батькам та педагогам
Протягом року
Школа/ 1-11 класи, батьки, педагоги
2.7. Впровадження превентивної програми «Я – мої цінності – моє життя»
Січень
Лютий
Школа/ 1-11 класи
2.8. Профілактичні рейди «Ми – за здоровий спосіб життя!»
Лютий
Школа/ 1-11 класи
2.9. Участь у засіданні Ради профілактики правопорушень серед неповнолітніх
Протягом року
Школа/ діти окремих категорій
3.
Консультування



3.1. Консультування по питаннях підготовки, організації навчально-виховного процесу з урахуванням новітніх рекомендацій та розробок
Вересень Жовтень
Школа/ педагогічний колектив
3.2. Надання індивідуальних консультацій для педагогів і батьків з питань адаптації учнів 1 класу в НУШ
Грудень, Квітень
Школа/ Батьки,
класні керівники
3.3. Консультування батьків та педагогів за результатами адаптаційного періоду в 5-му класі
Грудень, Квітень
Школа/ Батьки,
класні керівники
3.4. Індивідуальні консультації батьків учнів з ООП та педагогів
Протягом року
Школа/ Батьки,
класні керівники
3.5. Консультування учнів, які страждають від насилля та пригнічення (булінгу)
Протягом року
Школа/ 1-11 класи
3.6. Консультування батьків учнів соціальних категорій про виховання дитини, про охорону дитинства, нормативно-правову базу.
Протягом року
Школа/ Батьки, педагогічний колектив
3.7. Консультативна робота і адресна допомога дітям «групи ризику», вимушених мігрантів із зони АТО і дітей СЖО
Протягом року
Школа/ Батьки
3.8. Консультування учнів з питання «Стосунки з однолітками, батьками, про захист прав та інтересів»
Протягом року
Школа/ 1-11 класи
3.9. Індивідуальні консультації батьків учнів, які здійснюють пропуски занять без поважних причин
Протягом року
Школа/ 1-11 класи
4.
Захисні



4.1. Соціальний супровід учнів, які страждають від насилля та пригнічення (булінгу), домашнього насилля
Протягом року
Школа/ 1-11 класи
4.2. Поліпшення умов соціально-педагогічної адаптації, розвиток соціальних якостей учнів.
Протягом року
Школа/ 1-11 класи
4.3. Участь на засіданні опікунської ради та в судовому процесі в ролі захисника прав дитини
Протягом року
Школа/ 1-11 класи
4.4. Виступ на педагогічній раді (круглий стіл) з питанням «Формування позитивної психологічної атмосфери, розвитку педагогічної рефлексії, емпатії до дітей»
Листопад
Школа/педагогічний колектив
4.5. Виступ на психолого-педагогічному семінарі «Психолого-педагогічний супровід роботи з обдарованими учнями»
Грудень
Школа/педагогічний колектив
4.6. Виступ на педраді-дискусія з питанням «Формування життєвих компетенцій соціальноадаптованої особистості школяра»
Лютий
Школа/педагогічний колектив

4.7. Тренінг для дітей пільгових категорій до Всесвітнього дня соціальної справедливості
Лютий
Школа/учні пільгових категорій
5.
Прогностичні



5.1. Налагодження зв’язків з організаціями міста та планування спільної діяльності.
Протягом року
Школа/ соціальний педагог
5.2. Батьківський всеобуч «Зростаємо з  опікунами» всі «ЗА» та «ПРОТИ»
Жовтень
Школа/ батьки, педагогічний колектив
5.3. Круглий стіл з дітьми «групи ризику» «Конфлікт у класі, родині»
Жовтень
Школа/учні школи, батьки, педагоги
5.4. Активізувати роботу батьківського форуму «Успішне батьківство»
Протягом року
Школа/ Батьки, педагогічний колектив
5.5. На основі досліджень  дітей  «групи ризику» надати рекомендації для спільної роботи з класним керівником, вчителями.
Жовтень
Школа/педагогічний колектив
6.
Просвіта



6.1. Просвітницькі бесіди спрямовані на допомогу в досягненні позитивних життєвих цілей з учнями, які страждають від насилля та пригнічення (булінгу), домашнього насилля
Протягом року
Школа/ 1-11 класи, батьки
6.2. Просвітницька допомога учням, батьки яких УБД, дітям ВПМ із зони АТО
Протягом року
Школа/ 1-11 класи, батьки
6.3. Інформаційна допомога у професійному самовизначенні учням 9, 11 класів.
Листопад
Квітень
Школа, центр зайнятості/ 9-11 класи
6.4. Профорієнтаційні заняття з учнями
9, 11 класів «Я мрію стати…»
Листопад
Квітень
Школа / 9,11 класи
6.5. Просвітницька робота з педагогічними працівниками, батьками дітей з ООП.
Грудень
Школа/ Батьки, педагогічний колектив
6.6. Надання рекомендацій учням 9 кл. та їх батькам із питань організації профільного навчання у 2019-2020 н.р.
Січень
Школа/ 9 клас, батьки
6.7. Співбесіди з учнями щодо ефективного розподілу часу при підготовці до ЗНО
Лютий
Школа / 11 клас

6.8. Інформаційно-роз’яснювальна робота з батьками щодо необхідності виховання в сім’ї високих морально-етичних рис в дітях
Березень
Школа/ Батьки
7.
Організаційні



7.1. Планування роботи соціального педагога, облік учнів пільгових категорій
Вересень
Школа/ соціальний педагог, класні керівники
7.2. Підготовка матеріалів, інструментарію для тренінгів, ділових ігор з різними категоріями дітей
Протягом року
Школа/ соціальний педагог
7.3. Підготовка до виступів на батьківських зборах, нарадах, семінарах
Протягом року
Школа/ соціальний педагог
7.4. Робота з картотеками учнів та банками даних
Протягом року
Школа/ соціальний педагог, батьки, класні керівники
7.5. Складання статистичного та аналітичного звітів за півріччя, рік
Грудень
Травень
Школа/ соціальний педагог
7.6. Підготовка до анкетувань та тестувань
Протягом року
Школа/ соціальний педагог
7.7. Розробка програм, укладання та публікації напрацьованих теоретичних та практичних матеріалів
За окремим планом
Школа/ соціальний педагог
7.8. Робота з документацією статусних дітей, визначення методів і форм роботи різних напрямків, ознайомлення з досвідом колег, листування з установами та організаціями
Протягом року
Школа/ соціальний педагог
7.9. Аналіз проведених заходів діагностичного напрямку, корекційно-розвивального та ін.
Протягом року
Школа/ соціальний педагог
7.10. Самопідготовка, методична робота
За графіком роботи
Виїзна робота/ соціальний педагог
7.11. Висвітлення матеріалів роботи на сайті школи та блозі соціального педагога
Протягом року
Школа/ соціальний педагог









План роботи
соціального педагога
на 2016-2017 навчальний рік



№ п/п
Зміст роботи
Термін проведення
Ким проводиться
1.
Діагностичні
Визначення та вивчення суб’єктів мікрорайону.
Складання соціального паспорту школи, класу, учнів.
Спостереження за поведінкою учнів на уроках та в позаурочний час.
Діагностика раннього виявлення поширеності негативних явищ серед української молоді.
Вивчення особливостей соціально-адаптаційного періоду учнів 1,5,10-х класів
Складання соціального паспорту сімей «групи ризику», соціального оточення, виявлення негативних  та позитивних впливів, особистісних  проблем, особистісних потреб.
Визначення соціально-побутових умов життя дітей-сиріт, сімей, що опинилися в складних життєвих умовах  та дітей «групи ризику», соціального оточення, виявлення негативних та позитивних впливів, проблем, особистісних потреб.
Соціально-педагогічне дослідження за запитом адміністрації.
Індивідуальна та групова діагностика учнів, батьків та вчителів за запитом.


вересень,
вересень

протягом року
листопад
протягом року

жовтень



протягом року




протягом року
постійно

соц. педагог
соц. педагог

соц. педагог

соц. педагог



соц. педагог,
класні керівники

соц. педагог





соц. педагог

соц. педагог
2.
Прогностичні
Налагодження зв’язків з організаціями мікрорайону та планування спільної діяльності.
Проведення опитувань, анкетувань, тренінгів, ділових ігор, круглих столів.
Проведення бесід та лекторіїв з батьками учнів.
Опитування, анкетування на батьківських зборах класу, школи.
Сприяння організації сімейних форм дозвілля.
Участь у педрадах, консиліумах, висвітлення соціально-педагогічних питань, соціальної адаптації учнів.
На основі досліджень здійснити прогнозування соціального супроводу учнівського колективу,  дітей  «групи ризику» та надати рекомендації для спільної роботи з класним керівником, вчителями.

протягом року
протягом року

протягом року

протягом року

вересень




соц. педагог

соц. педагог


соц. педагог


соц. педагог


соц. педагог

3.
Консультативні
Консультативна робота і адресна допомога дітям групи ризику, зони ризику і дітей СЖО.
Допомога у професійному самовизначенні учням 8-11 класів.
Консультація для батьків з питань соціальної адаптації дитини в школі.
Консультації для опікунів з питань захисту і охорони прав дитини.
Індивідуальні консультації  для педагогічних працівників з питань інклюзивної освіти.


постійно

жовтень, лютий
протягом року
протягом року
постійно


соц. педагог
соц. педагог,
залученні 
організації
соц. педагог,

соц. педагог;

соц. педагог

4.
Захисні
Залучення організацій та установ, з якими співпрацює соціальний педагог.
Розробка програм соціального супроводу дітей та учнівської молоді,  які мають проблеми, пов’язані з соціалізацією особистості.
Поліпшення умов соціально-педагогічної адаптації, розвиток соціальних якостей учнів.
Участь на засіданні опікунської ради та в судовому процесі в ролі захисника прав дитини.
Виступи на батьківських зборах, конференція з актуальних проблем захисту і прав дитини.

Участь у педагогічних нарадах та консиліумах по висвітленню соціально-педагогічних питань та інформування педколективу з питань охорони  та захисту дитинства.
Тренінгові заняття по формуванню позитивної психологічної атмосфери, розвитку педагогічної рефлексії, емпатії до дітей.


протягом року
протягом року

протягом року
в разі необхідності
за окремим планом

за окремим графіком


за окремим графіком

залучені організації
соц. педагог


соц. педагог

соц. педагог

інспектор з охорони дитинства
соц. педагог
пед.колектив


соц. педагог
пед.колектив
5.
Профілактичні
Робота з учнями із сімей, охоплених соціальним супроводом.
Попередження негативних явищ в учнівському середовищі.
Антиалкогольна та антинаркотична просвіта (буклети, стенди).

Впровадження превентивної програми “Я - моє здоров¢я – моє життя”.
Профілактика і надання соціально-педагогічної допомоги дітям, які потерпають від насильства в родині та поза нею.
Профілактика відхилень поведінки, ведення картотеки учнів «групи ризику», індивідуальна робота з ними.
Проведення засідання Ради профілактики правопорушень серед неповнолітніх.
Засідання комісії з питань правопорушення.

протягом року
протягом року
за окремим планом

листопад, березень
протягом року

протягом року

протягом року
за окремим планом


соц. педагог

соц. педагог

соц. педагог


соц. педагог

соц. педагог


соц. педагог


соц. педагог

соц. педагог
6.
Соціально-перетворювальні
Здійснення соціально-педагогічного патронажу соціально незахищених категорій дітей.
Сприяння виявленню та розкриттю талантів, обдарувань вихованців через їх участь в науковій, технічній, художній творчості, дбати про їх соціальну адаптацію з урахуванням соціально-психологічних можливостей.
Сприяння соціально-професійному визначенню особистості та адаптації в соціумі.
Розвивальна та соціально-перетворювальна робота з розвитку навичок успішного спілкування серед учнів середніх класів.


протягом року
протягом року



протягом року
протягом року


соц. педагог

соц. педагог




соц. педагог
кл.керівники
соц. педагог

7.
Організаційні
Планування роботи на рік, семестр, місяць, погодження планів.
Систематичне оформлення необхідної документації, журналів обліку роботи, спостереження, ведення обліку дітей соціально-вразливих категорій.
Добір соціально-педагогічного інструментарію.
Обробка результатів соціально-педагогічних досліджень.
Підготовка навчальних, розвивальних, профілактичних програм.
Участь  у науково-практичних конференціях, семінарах, творчих групах.
Організація роботи за запитом.

Робота по самопідготовці

вересень

протягом року


постійно
постійно

постійно

за окремим планом
протягом року
8 годин на місяць


соц. педагог

соц. педагог



соц. педагог
соц. педагог

соц. педагог

соц. педагог

соц. педагог

соц. педагог

Немає коментарів:

Дописати коментар