Виховання з радістю - щаслива дитина!

Щастя - всередині тебе!!!

ЖИТТЯ - воно передбачуване, якщо його сплануєш!

вівторок, 30 січня 2018 р.

Як сформувати стрижень в дитині

ПРИТЧА «Про олівець»
Малюк дивиться, як бабуся пише листа, і питає:
- Ти пишеш про те, що відбувалося з нами? А може, ти пишеш про мене?

Бабуся перестає писати, посміхається і каже онукові:
- Ти вгадав, я пишу про тебе. Але важливіше не те, що я пишу, а те, чим я пишу. Я хотіла б, щоб ти, коли виростеш, став таким, як цей олівець.
Малюк дивиться на олівець з цікавістю, але не помічає нічого особливого.
- Він точно такий же, як всі олівці, які я бачив!
- Все залежить від того, як дивитися на речі. Цей олівець володіє п'ятьма якостями, які необхідні тобі, якщо ти хочеш прожити життя в ладу з усім світом.
По-перше: ти можеш бути генієм, але ніколи не повинен забувати про існування Спрямовуючої Руки. Ми називаємо цю руку Богом і завжди повинні довіряти себе Його волі.
По-друге: щоб писати, мені доводиться час від часу заточувати олівець. Ця операція трохи болюча для нього, але зате після цього олівець пише більш тонко. Отже, вмій терпіти біль, пам'ятаючи, що вона облагороджує тебе.
По-третє: якщо користуватися олівцем, завжди можна стерти гумкою те, що вважаєш помилковим. Запам'ятай, що виправляти себе - не завжди погано. Часто це єдиний спосіб утриматися на вірному шляху.
По-четверте: в олівці значення має не дерево, з якого він зроблений, і не форма, а графіт, що знаходиться всередині. Тому завжди думай про те, що відбувається всередині тебе.
І нарешті, по-п'яте: олівець завжди залишає за собою слід. Так само і ти залишаєш після себе сліди своїми вчинками, і тому обмірковуй кожен свій крок.

Немає коментарів:

Дописати коментар