Виховання з радістю - щаслива дитина!

Щастя - всередині тебе!!!

ЖИТТЯ - воно передбачуване, якщо його сплануєш!

середа, 16 травня 2018 р.

Батьківські збори

Тема: "Свідоме виховання - успішне батьківство"


Таке важливе питання піднімає соціальний педагог школи на батьківських зборах у кожному класі.
Збори проходять у форматі клубу "Свідоме батьківство".

Виховання дитини - це головна мета батьківства. 

Кожна мати, кожен батько вважають, що ті принципи виховання, які вони вкладать в дитину сьогодні, неодмінно дадуть в майбутньому гарні результати. Але багато батьків, діти яких вже дорослі, не вважають себе щасливими батьками, бо діти рідко, а то і зовсім не відвідують своїх батьків. І вони задаються питанням, що ми зробили не так, що пропустили у вихованні.
Не рідко чуєш, як батьки говорять дітям: "Я тебе годувала, я тебе одягала, віддавала тобі найкраще, а ти не вдячний мені".
Батьки вважають, що якщо дитина нагодована, вдягнена, отримала задоволення, то це і є виховання. Нажаль, вони помиляються, бо матеріальне забезпечення не входить у сутність процесу виховання.
Прикро усвідомлювати, скільки батьків сьогодні у розпачі через невдячних дітей.
Успіх батьківства залежить від свідомого виховання, від того, які цінності батьки закладуть в дитину.

Зараз бути свідомими батьками - це діяти не за стереотипами, які склалися роками у нашому суспільстві, а відчувати все серцем, аналізувати, зважувати рішення і робити висновки, адже кожна дитина індивідуальна, і те, що підходить іншим дітям, власній дитині може не підійти.
Свідомі батьки мають активну життєву позицію, планують створення сім'ї, вагітність, розуміють власну роль у цьому процесі двох батьків. При цьому важливо раціонально підходити до виховання дитини змалку не з позиції сили, авторитаризму, а з позиції авторитету, порадника, наставника та друга.
Завдання свідомих батьків - навчити дитину товаришувати, спілкуватися з друзями, зі старшими, не боятися ставити цілі та досягати їх, вірити у свої сили та оцінювати свої можливості.
Основна мета батьківства - навчитись жити самому та виховувати дитину в гармонійному оточенні, не за жорсткими правилами і в рамках, а даючи право вибору, в постійному спілкуванні з дитиною, та своїм прикладом допомагати робити правильний вибір.
Свідоме виховання починається зі свідомої особистості, свідомої сім'ї, розуміння себе як особистості, активного способу життя.


60 важливих фраз, які повинна почути кожна дитина


Іноді ми просто не знаємо, як висловити дитині свою любов, що сказати, крім "здорово" і "молодець". А говорити про це дуже важливо. Батьківські слова, як важливі цінності, залишаться з дитиною на довгі роки і будуть захищати, надихати і підтримувати все життя.

Любов і гордість
• Я тебе люблю.
• Я пишаюся тобою.
• Я такий радий, що ти у мене є.
• Мені так подобається бути твоєю мамою / твоїм татом.
• Ти дуже важливий для мене.
• Я вірю в тебе.
• Без тебе наша сім'я була б зовсім іншою.
• Ти моя найбільша цінність.
• Ти робиш мене щасливим.
• Коли я бачу, що ти щасливий, я щасливий теж.
• Бути твоєю мамою / твоїм татом - моя улюблена робота.
• Бачити, як ти ростеш, - найкраще в моєму житті.
• Я ніколи не перестану тебе любити.
• Ти все що мені потрібно.
• Ти наповнив моє серце любов'ю.

Ухвалення
• Я приймаю тебе таким, який ти є.
• Тобі не потрібно бути ідеальним, ти і без того хороший.
• Я тебе розумію.
• Я тебе прощаю.
• Мені подобається дивитися на світ твоїми очима.
• Дякую тобі за те, що ти саме такий.

Підтримка
• Ти цього вартий.
• Не бійся бути собою.
• Всі роблять помилки.
• Так, і я теж.
• Ти можеш завтра спробувати ще раз.
• Ніхто не досконалий.
• Ти не можеш подобатися всім без винятку, і це абсолютно нормально.

Важливість думки дитини
• Я тебе слухаю.
• Мені важлива твоя думка.
• Ти можеш сказати "ні".
• Ти можеш сказати "так".
• Ти тоді мав цілковиту рацію.
• Давай зробимо по-твоєму.
• Я тебе розумію.
• Так, я з тобою згоден.

Довіра
• Я тобі вірю.
• Я тобі довіряю.
• Я поважаю твій вибір і підтримую тебе.

Оцінка зусиль
• Я знаю, що ти старався з усіх сил.
• Ти мені так добре допомагаєш!
• Я дуже ціную твою допомогу.

Визнання достоїнств
• Ти такий винахідливий / артистичний / уважний.
• У тебе завжди чудові ідеї.
• Бути цікавим - це дуже добре.
• Ти так цікаво розповідаєш!
• Твоя картина / розповідь / пісня просто чудова.
• Я тобою захоплююсь.
• Це відмінне питання!
• Твоїм друзям з тобою пощастило.
• З тобою я кожен день вчуся новому.
• Ти робиш мене краще.
• Ти хороший хлопчик / дівчинка.
• Ти чудово виглядаєш сьогодні.
• Ти вчинив дуже сміливо.
• Ти в цьому розбираєшся краще мене!
• Відмінно сказано!
• Ти гарний і зовні, і зсередини.

Вам добре разом
• З тобою завжди весело!
• Так здорово, що у нас з тобою весь день попереду.
• Розповідай швидше, не терпиться все почути!

Немає коментарів:

Дописати коментар